Ett rosa kladd

Har precis kommit hem från Johan-kanske. Minns ni honom? Vi ses ganska mycket just nu, fast det känns inte alls bra. Vaknade upp imorse av att han tog tag i mig och drog mig intill honom, spoonade mig och pussade mig i nacken. Och det enda jag tänkte var att "det här är sista gången". Jag gillar inte hur han kysser, att han tjatar, att han har konstig kvinnosyn, dejtar psykon (ja värre än vad jag är), gillar inte sexet, hur han luktar, att han hela tiden vill att vi ska äta, att han ligger runt mm..

Så jag kom hem, gick och handlade, åt köttbullar- och rödbetssalladsmackor + glass och kräktes. Det blev ett riktigt rosa kladd för den som ville veta.


Kommentarer:
Postat av: Metalhead

Hej. Skitbra blogg du har. Känns skönt att ha hittat nån som är över 20! Känner mig så gammal annars. Stay strong!

Postat av: Trice

Dissa killen!!! Känns det inte bra ska du inte vara med honom! Du förtjänar ju att få vad du vill ha:)

2009-09-08 @ 13:25:18
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits