Detsombordevarasamma

Håller på att göra mig iordning, smink, hår, kläder mm. Känns som att det var länge sedan jag ens ansträngde mig, söndags typ. Igår kväll så pratade jag med honom igen. Han bad om förlåtelse - igen och jag orkar inte vara en sådan där jobbig tjej som blir sur och är långsint. Så nu släpper jag det.

Jag har lite träningsvärk från gymmandet igår, nice! Mitt mål just nu är att bli mindre flabbig och mera fast. Ja och gå ner i vikt haha. Provade lite gamla jeans nu på morgonen, det är så jobbigt att 26:or är så olika beroende på tillverkare. Jag har ganska mycket Diesel-, Fornarina- och Miss sixty-jeans och jag tycker att Fornarina är små i storlekarna, Miss sixty stora och Diesel lagom. Hur uppfattar ni olika märken? 26" är ju ett mått, vilket ska vara samma oberoende på tillverkare.

Ska fixa mig klart nu och sedan blir det kyckling och grönsaker. Tjoo!



Btw, ser ni vem det är, utan att fuska ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits