My new Mia BFF

Idag när jag var på stan så blev jag så äckligt sugen på att gå in på de där buffé-ställena som finns lite var stans i Stockholms innerstad. Jag har nog kräkts på dem alla. Mongoliskt, sushi, grill- ja you get it. Senast jag var på buffé var i somras med Sexet, vi åt tacos och jag gick in på toaletten och kompenserade efteråt. Det var en ganska liten restaurang så alla stirrade när jag kom ut sedan, och Sexet tittade dumt på mig. Jag stirrade tillbaka och försökte med blicken säga "jag har inte kräkts" (fast vi alla vet att vi egentligen bara inbillar oss att alla stirrar). Iaf, idag tänkte jag hur skönt det hade varit med en Mia-kompis, som man träffar, går och moffar med, så kräks man och åker hem. En Mia Best Friend Forever. Fan vad jag är sjuk i huvudet ;) God natt små pumor.



Btw, det blev en ordentlig hets igår med pasta och chips. Men det visste vi redan.

Kommentarer:
Postat av: Josie

Ja men eller hur! Det skulle ju rocka!! Jag skulle döda för en sån. Jag har inte ens en enda tjejkompis, jag hänger bara runt med grabbar. Ärligt talat, förut tyckte jag de va såå skönt att slippa skitsnack o sånt men ganska snabbt insåg jag att det går inte att prata på samma sätt med en kille. Det går bara inte. Men tjejer verkar ha nåt seriöst emot mig så det är väl bara att acceptera. Jag har ju er iallafall!

Postat av: Camilla

Haha, en sån kompis vill jag också ha!

2009-10-28 @ 19:38:05
Postat av: :)

Har haft en sån kompis, man får sjukt dåligt samvete efter ett tag :S alltså att man "låter" den göra sig själv illa på det sättet

2010-01-13 @ 15:34:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits