Hello thinspo

Hej babes. Har haft en okej helg, igår när vi skulle ut kände jag mig dock enorm. Ni vet när humöret bara helt plötsligt skiftar och man har inte lust med någonting längre, för man är för fet för att leva, ha kul eller ens andas. Ett par glas vin på det och ett par bra vänner är en okej botemedel.

En av de jobbigaste grejerna med min kropp är att jag har så stor andel fett. Jag promenerar massor och borde inte ha så flabbig kropp, men det är som att man i min ålder (haha låter som 65+) ska se ut så, men jag vägrar. Eller är det jag som inbillar mig? Jag är bland de smalaste i min umgängeskrets, de säger att de vill ha en kropp som min, men jag anser att vissa har en tightare kropp, om än större..

Idag hetsade jag för första gången på säkert 5 dagar, lite stolt är jag faktiskt. Det var inte någon stor hets heller, max 500 kcal. Kanske lite ångest efter igår, ni vet han som jag gillar. Han som jag aldrig trodde att jag skulle få känslor för (haha "för mig är det bara sex" jo tjena), han var ute och vi brukar väldigt ofta gå ut tillsammans, men nu känns det som att vi antingen satsar eller skiter i det och igår så sket vi båda i oss.

Imorgon börja mitt nya liv, ska hårdbanta i ett par veckor nu, vill se lite riktigt resultat på kroppen nu. Titta in
denna thinspo! Valeria Sokolova heter hon, finns ett par videos på henne på youtube också, så galet fin kropp!

Valeria Sokolova
Född: 850223
Längd: 174cm
Vikt: 54
BMI: 17.8


Kommentarer:
Postat av: Bella

Hmm, alltså det där förstår jag inte. Med bmi menar jag. Mitt ligger på vad vare... 17,6, juste. Och det klassa väll som undervikt antar jag. Men hur kommer det då sig att jag har massa fett undrar jag? Väger mindre än mina vänner men ändå ser dem, som du sa, tightare ut, inte lika mycket fläsk som sticker ut vid höfterna, magen hänger inte ner till knäna. Min enda slutsats just nu är att jag måste ha en smal benstomme, så min vikt består mest av fett. Kan ju visserligen va bra, så att man inte ser ut som en manligt benrangel sen(A)



puss på dig, det kommer gå bäst

2009-11-30 @ 22:23:30
Postat av: Anonym

hon är född September 28, 1987 :)

2010-12-19 @ 23:10:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits