Bakisledsen

Är sjukt bakis, gissa vem som låg och grät halva natten? Elia? Check. Ska sluta träffa han som jag är på G med (han som jag har många gemensamma vänner med), istället ska jag lägga äggen i en annan korg som heter Johan-kanske. Johan-kanske är snäll och riktigt het. Kille nr 1 är dum och försöker göra mig svartsjuk exakt hela tiden, riktigt omogen också.

Hördes med två ex i natt. Den ena smsade och frågade om jag var ute och dansade, skrev tillbaka "nej, fuck you". Det var mitt humör igår. Den andra ville att jag skulle komma och sova med honom, var inte så snäll mot honom heller. Så jag mådde sjukt dåligt i natt, var en sådan där jobbig tjej som bölade på tunnelbanan (även om det inte syndes så tydligt). Killen i sätet mitt emot mig, söt kille i min ålder,  la handen under min haka och sa "du är sjukt fin".

Fuck livet

Kommentarer:
Postat av: Anonym

är på samma humör själv. vet hur det känns när livet suger och man undrar vad man lever för?

det suger.

2009-11-01 @ 18:59:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits