Bra pro-ana-bloggar

Hej babes

Idag har det gått en vecka på min nya diet, känns riktigt riktigt bra. Jag har kanske inte gått ner så mycket i vikt, men det känns att jag har blivit tightare, magen slimmare och benen ser fina ut i kjol. Bäckenbenen går att knacka på igen ;)

Jag skulle dock behöva lite thinspo, vet ni om någon bra pro-ana-blogg. Någon som är aktiv, som har mycket bilder, helst lite äldre ålder, bilder på sig själv osv. Och ingen recovery-blogg, för det är inte min grej :) Så länka de bra bloggar som ni läser/skriver!

För ett tag sedan träffade jag en ny kille (jag vet att det inte går att hålla reda på dem för er så det är däför jag inte går in djupare på det), han är så sjukt snygg, sov med honom en natt och kunde inte sluta tänka på hur jäkla vacker han är, puh! Iaf så ville han att jag skulle komma och sova med honom i natt, på något konstigt sätt tog jag illa upp och blev sur via sms. Eftersom det är nytt och väldigt känsligt så tror jag att det var slutet på våran kontakt, tack och hej once again liksom. Mitt fel ofc.






Kommentarer:
Postat av: themana

Hjälp vilka läckra bilder!



Du får gärna läsa min blogg :) Vet inte hur bra du tycker den är, men jag tycker den duger ;)

Postat av: Anonym

härlig blogg & grymma bilder där ! :)

2009-12-01 @ 20:51:08
URL: http://http://beautylight.blogg.se
Postat av: Isa

jag känner bara till prettythin.com och en till men dem är ingen vidare :(

2009-12-03 @ 12:59:40
Postat av: Elin

Vem är det på bilderna?

2011-07-14 @ 02:23:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits