Skinny girls don´t cry

Jag är typ fortfarande bakis efter helgen, även om jag tyckte att jag skötte mig ganska bra.. alkoholmässigt iaf. Har kännt mig ganska tjock i ca en vecka nu, nu är det verkligen dags att gå ner i vikt igen. Jag gick ner ganska mycket ett tag, men det känns som att jag har stannat av, även om jag äter ephedra.. I veckan fick jag höra "du bör gå upp lite i vikt", tror faktiskt bara att det var avundjsuka som talade. Och häromdagen fick jag orden "jag vill ha kropp som din", så visst känns det bra på det sättet, men jag känner mig ändå tjock.

Jag har träffat någon ny, såklart, inte ovanligt för min del. Eller ja, några nya men det är väl en (eller två) som är lite mer seriöst, fast jag känner mig lite osäker. När vet man att det är rätt? När man kommer till det här stadiet att man antingen ses mer seriöst (typ tillsammans) eller skiter i det (det är slut) så blir jag så himla ambivalent. Blir osäker på mig själv och den enda vägen ut är det här med att gå ner i vikt, för det är jag säker på att jag verkligen vill.

Jag har slösat bort hela dagen idag, men nu ska jag iväg till gymmet och sedan en promenad senare..


Kommentarer:
Postat av: Ephedra

Vart köper du dina ephedra piller?? som jag har förstått det fungerar dom som kroppens egna insulin och tar mycket energi av kroppen samtidigt som den ger..vilket resulterar i ökad fettförbränning och mer energi så man orkar träna fastän man knappt äter?

Du får gärna berätta om du vet något mer om ephedra :)

2009-05-27 @ 07:50:39
Postat av: Ephedra

shit menade inte insulin utan adrenalin..skrev fel :)

2009-05-27 @ 07:51:56
Postat av: elia

ja, jag undrar samma sak som kommentaren innan... skulle kunna behöva lite hjälp.

men jag tycker verkligen inte att det ser ut som om du behöver gå ner i vikt! men det bestämmer ju kanske inte jag..?

Postat av: Angelica

Vart köper du dina ephedra? Fungerar det bra i viktminsking? Skulle vara jättetacksam för svar!! :)

2010-04-05 @ 18:52:01
URL: http://angelicious.devote.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits