Smal tills i morgon?

Idag har jag en riktig tycka-synd-om-mig-själv-dag, patetiskt eller vad! Det är inte synd om mig, jag har det så himla mycket bättre än många andra. Men för sånna här knäpp-deppdagar så har jag ett litet knep som får mig att må lite bättre. Jag dricker som bekant en hel del pepsi max/cola light osv, men jag köper stora 1½litersflafkor, mer ekonomiskt. Men egentligen tycker jag bättre om burkcola, så jag brukar köpa hem ett par burkar till de dagar då jag verkligen behöver dem, som idag. Så nu knäpper jag en burkcola och njuter lite.

Jag är bjuden på dejt imorgon, egentligen av två killar, men den ena är helt utesluten, är inte intresserad. Den som jag funderar på att träffa är en riktig jet-setkille, jag gillar inte sånna killar, men efter att det har tagit slut med den senaste så känner jag att jag måste få slicka mina sår lite med jet-setkillen. Vem vet, han kanske är grym iaf..

Men hur fan ska jag lyckas bli smal tills imorgon?


Kommentarer:
Postat av: lisen

vad väger du?

jobbar du eller går du i skolan?

vet folk i din närhet att du har äs?

hetsar du ofta? går du upp då?

är du frisk i perioder?

hur gammal är du?



bli frisk!!



2009-03-12 @ 18:05:55
Postat av: Anonym

finns inget godare än en burkcoca efter en jobbig dag:)!

2009-03-17 @ 21:05:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits