Påkommen

Hej allihopa, har ni haft en bra helg? Min var riktigt bra, mycket sol, bad och drinkar. Som tur är så är det mest barnfamiljer vid stranden närmast mig, skulle aldrig klara av att vara halvnaken sådär annars.

Igår hände en rätt.. konstig grej. Jag var ute och åt med några kompisar och kände att det blev lite för mycket mat, så jag gick på toaletten, stoppade fingrarna i halsen och fick upp nästan allt. Toaletterna på restaurangen var öppna nertill och gick bara att låsa med en hasp, dessutom var det en glipa så man nästan kunde se in. Jag orkade inte bry mig, för jag kräks rätt tyst ändå. Utanför står det några tjejer och jag hör hur de säger ".. men åååh vilken lång tid det tar, vad gör de där innne egentligen?!" och när jag kommer ut så står de vid spegeln där jag ska tvätta händerna. Så ser jag i spegeln hur ena tjejen öppnar munnen stoppar dit två fingrar och gör kräkminen, hon fattar inte att jag har sett utan säger till sin kompis "fattar du". Tänkte nästan säga att jag inte alls kräktes där inne.. men orkade inte ens titta på dem, vad gör det för skillnad ändå?

Btw, får mycket komplimanger för min kropp igen.. känns bra att vara lite mindre igen.. Love it!

Hur går det för er alla?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits