Visit my drug store

Ehm, godmorgon. Jag har faktiskt sovit, ja det kanske blev ca fyra timmar, men nu är jag iaf vaken och pigg. Vaknade av skottlossning på tv som letade sig in i mina drömmar. Jag var väldigt smal och den hetaste cowboy som gått i ett par boots.

Idag blir det ett besök på apoteket.


Dulcivit Comp- Vitaminer och järn som är väldigt bra "vid ensidig kost eller otillräckligt födointag".
En om dan- En multivitamin (ABCDE) som nog smakar gott. En om dan gör kroppen glad!
Liposinol- Ett viktminskningspreparat som binder fett från kosten som bidrar till viktnedgång.

Kommentarer:
Postat av: Sarah

Hej!

Tar du alla piller du lagt upp på sidan varje dag? Eller tar du vissa ibland? Går det att blanda allting? Har något av dem gett dig några biverkningar? Vart köper du ephedra? Du vet nog själv vad ett svar skule betyda, så jag hoppas du har ork att svara på detta.

Kram

Postat av: Anonym

Hej!

Tar du alla piller du lagt upp på sidan varje dag? Eller tar du vissa ibland? Går det att blanda allting? Har något av dem gett dig några biverkningar? Vart köper du ephedra? Du vet nog själv vad ett svar skule betyda, så jag hoppas du har ork att svara på detta.

Kram

2009-09-28 @ 11:10:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits