Vilken tajming

Jag kom hem från träningen två minuter innan Top Model började, puh. Träningen gick jättebra idag, det kändes lätt och den heta killen i receptionen flirtade med mig. Jag var inte riktigt på humör för det så jag skrattade lite bara och tittade när jag gick. Idag tänkte jag att jag ska få äta hur lite jag vill, alltså att jag slipper äta 1000 kcal om jag inte vill.

Så än så länge har jag fått i mig en varma koppen och två smalmackor. Nu väntar en kopp med varm grönsaksjuice på att ätas till Top Model. Bra middag va ;)

Förresten, fick skavsår av mina jäkla skor. Dags att köpa ett par nya. Vart kan man hitta bra skor till rimliga priser (ca 1200:-)

Varma koppen, a girls best friend

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits