Hett porrigt sex

Jag känner mig lite nervös, jag är typ aldrig nervös. Jag kommer att träffa Johan-kanske om ett par dagar och jag har tänkt att ha sex med honom. Jag kan faktiskt inte hålla mig ifrån honom, han är så annorlunda och knäpp. Varför jag är nervös, jag har ingen aning om, det är nog det att jag har tänkt på det för mycket. Han är mer en planerare och jag är mer emotionell, känns det bra så vill jag. Jag har fått uppfattningen av att han ligger runt ganska mycket, och jag har mest haft mjukt pojkvänssex det sista året, så jag vill verkligen ha lite porrigt sex med hårdare tag.. Hett porrigt sex.

Jag har konstigt nog aldrig haft problem med att visa min kropp när jag ska ha sex. Visst så älskar jag när jag är jättesmal och benig, men jag har bra sex när jag är större också. Jag har så många kompisar utan ED som avskyr att visa sin kropp när de har sex, men det kanske mer är en fråga om självkänsla och självförtroende. Jag har bra självförtroende, men dålig självkänsla, mina vänner kanske är tvärtom.

Jag har inte ätit tillräckligt idag. Kyckling och ris för kanske 600 kcal, sedan lite grönsaksjuice/tomatsoppa. Nu först är jag hungrig, men nu är det försent. Aja, nu ska ni slippa mitt sexsnack ett tag :)

Det går inte att lägga upp bilder just nu, typiskt!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits