En helkväll med Mia

Gott nytt år!

Hade ni kul igår? Jag åkte iväg på en hemmafest där vi åt massor av mat. Jag åt, gick på toaletten, kräktes, gick tillbaka, åt mer och tillbaka till toaletten. Flera gånger. Jag hetsade 3-4 gånger och jag tror inte att någon reagerade alls på att jag spenderade mer tid på toaletten än runt bordet.

Så under tiden drack jag en hel del, men det kändes inte (ja eftersom det kom ut igen). Så det blev en ganska lugn nyårsafton. Jag var ganska full på slutet och åkte hem. Funderade på att åka och möta upp exbästis, min första dejt i stockholm eller den nya killen. Jag satte mig istället på nattbussen och ignorerade killen brevid mig som ville prata.

Idag är jag sliten, jag har minst tio "måsten", typ handla, tvätta, byta lakan, diska, klä på mig mm. Istället sitter jag och tittar på gamla vänneravsnitt.

Jag köpte lite hetsmat igår. Skulle vara skönt.. men inte det bästa sättet att inleda det nya året.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits