Viktbråket Blondinbella vs Gynning och Katrin

God morgon

Jag har uppenbarligen inte sovit så mycket i natt, jag vet inte vad det har varit men sömnen har varit väldigt orolig. Vaknar upp till en snöig januarimåndag, sköt att jag bara har en kort skoldag.

I natt har jag fått ett mail av en tjej som undrar varför jag inte har kommenterat viktdebatten som pågår just nu mellan dessa stora bloggar. Blondinbella vs Katrin och Gynning.

Jag bryr mig faktiskt inte speciellt mycket, visst, det är lite intressant, men allt som är sagt har sagt så många gånger förr. Sedan så "håller jag inte med" någon av parterna, jag tror inte att det handlar om sakfrågan utan något annat. Och så tror jag att BB bara försöker provocera, hon ljög om sin jeansstorlek för drygt ett år sedan, innan hon gick ner typ 8 kg sa hon att hon var en 26", not true. Hon bantar. Hon dricker cola light, varför? För att det är godare, yeh sure.

Katrin och Gynning kan jag faktiskt inte säga så mycket om. För ganska så länge sedan skrev jag ett inlägg i min blogg om att jag tror att Katrin har ätstörningar. Varken hon eller Gynning har ett normalt förhållande till mat, precis som BB. Så eftersom alla bara ordbajsar så bryr jag mig inte. Men ärligt talat så gillar jag alla tre, ordbajsare är roliga. Det är som en nyare variant av dokusåpa.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits