Utifallatt

Nästan tolv timmar utan uppdatering, galet. Jag skippar gymmet, jag orkar verkligen inte, är fortfarande lika trött som imorse. Förhoppningsvis byter jag om från min mystunika (som jag drog på mig i samma ögonblick som jag kom innanför dörren) och tar mig ut på en promenad iaf, men det är helt galet kallt ute nu. Vad hände med min vår?

På vägen hem så satt jag och funderade på vad jag skulle hetsa när jag kom hem. Jag tänkte att jag skulle ta en sväng förbi affären och inhandla lite chips och grädde, men jag vill inte, jag vägrar, vill inte! Jag vill klara att känna någonting utan att måsta hetsa och ta bort känslan. Jag vill klara att gå ner i vikt utan att "råka trilla dit". Jag är något utan Mia, utan ätstörning, utan hets.

(Men.. om det blir för tungt senare så har jag kladdkaka och B&J hemma)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits