Utgång eller hemgång?

Idag är tredje dagen i rad som jag vaknar innan väckarklockan. I natt fick jag äntligen sova ut, strax över 8 timmar, så nu är jag på bättre humör. Det är fredag och det betyder helg. Kommer ni ihåg min kompis pippi, hon med bulimi. Hon vill att vi ska ut, men jag vill inte förstöra allt nu när det går så bra. Så jag tror att jag ska ta en lång promenad när jag kommer hem ikväll och sedan gå upp tidigt på lördag och släpa mig iväg till gymmet.

Igår var det meningen att jag skulle äta 1000 kcal, men jag nådde inte ändå upp.

Frukost: Smalmackor + juice ca 350 kcal
Lunch: Ca 400 kcal
Middag: Varma koppen 100 kcal
___________________
Summa: 850 kcal

Jag hade tänkt att baka i helgen, ett gott lågkaloribröd är tanken



Kommentarer:
Postat av: ...

om du gör det får du gärna skriva resept :)

2009-01-09 @ 23:45:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits