Testat GI?

Ni vet igår kväll, tanken var att jag skulle äta lite grönsaksjuice och titta på "Barn med anorexia", men jag var bara tvungen att blunda en liten liten stund, så somnade jag. Utan grönsaksjuice och utan programmet. Jag missade det.

Vaknar nu, 8 timmar senare och kan inte somna om. Jag har egentligen mer att ta igen på sömnkontot, men något säger stop. Min väckarklocka ringer inte förrän om 1½ timme, kanske jag skulle orka mig ut på en promenad.

Någon som testat GI? Min kompis föräldrar gick ner ganska mycket med GI-metoden. I min tidning som jag köpte häromdagen fanns det massvis med recept som jag faktiskt skulle kunna testa (samtidigt som jag räknar kcal såklart, annars dör jag).



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits