Matplanering

God morgon, gissa vem som sovit dåligt, precis som vanligt. Jag kunde dels inte sluta ligga och fundera över livet igår och sedan när klockan ringde så kändes det som att jag inte ens hade sovit. Nu har jag iaf fixat håret och sminkat mig och nu väntar lite frukost. Idag har jag lagt upp matplaneringen väldigt bra.

Frukost: 350 kcal
Lunch 450 kcal
Middag: 100 kcal


Och så måste jag pressa in 100 kcal till någonstans, frågan är bara vart? Annars blir det skola idag, känner mig ganska fin så jag hoppas på att jag ska vara ganska så charmig idag. Vem vet, jag kanske får ragg och blir utbjuden, som häromdagen. Självklart tackade jag nej som vanligt, men det är bekräftelsen jag vill åt. Jag är jättesvullen idag, suck.

Nu, juice och macka.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits