En miniklänning för motivation

Sitter och tittar i kataloger, jag brukar köpa ganska mycket kläder men jag har faktiskt inte köpt så mycket sista halvåret, gissa varför. För stor såklart. Nu när jag har ett tydligt mål så känns det mycket bättre, kanske jag skulle köpa en minimal klänning som jag ska komma i? De kommande månaderna kommer jag iaf köpa rätt mycket kläder, om jag är duktig med maten så hade jag tänkt kring 10000:-.

Något konstigt som har hänt de senaste dagarna är att när jag väl får äta så tar det emot. Som i morse, jag vet att jag måste äta frukost, men när jag sitter där med mina smalmackor så tänker jag "men det är så mycket, jag orkar inte". Jag vet inte om jag försöker lura mig själv, för att dricka ett glas juice på 125 kcal blir man inte proppmätt på. Larvig jag är!

Johan-kanske (killen från igår) har smsat en del. Men jag vet inte om jag vill träffa honom.. Iaf de kommande dagarna är lugna i skolan, så det blir mycket gym och bloggande. Håll utkik!


En miniklänning är bra motivation!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits