En bulle i ugnen

Nu har jag handlat och bakat, mitt bröd står inne i ugnen. Jag är inte van att ha en bulle i ugnen ;) Men snart får ni se hur det blev. Ikväll hade det varit roligt med färgglada drinkar och dansa hela natten lång, men mår inte så bra. Känns bättre med att baka lite, se på en film och gå upp i tid imorgon. För går jag ut så kommer jag inte komma hem förrän solen går upp och sedan sover jag bort hela söndagen. Dessutom är alkohol = rinnande socker.

Jag har inte fått i mig mina 1000kcal idag. Till frukost blev det ca 300 kcal och middag ca 400. Alltså borde jag få i mig ca 300kcal till, men jag orkar inget mer. Lite nötter kanske är en bra ide, innehåller mycket kalorier och bra fetter, men är inte mättande.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits