Dåligt humör

Min mobil vibrerar, jag fick mess för två sekunder sedan, men jag orkar inte titta. Eller jag är för sur. Det här har förstört hela min dag, nu ska jag berätta. Ni vet hur man ibland brukar prata om vilken kändis man är lik, jag brukar få höra att jag ser ut som Elita Löfblad och hon är juh söt och så. För 11 år sedan fick jag höra att jag var lik Lisa Kudrow och jag blev så.. arg, besviken, ledsen och jag minns det som igår. Jag tycker inte att hon är fin helt enkelt. Idag hände en liknande grej, jag vet att jag överreagerar, men det är sådan jag är. Jag känner mig så äcklad, ful, tjock.
 

Kommentarer:
Postat av: S

Kul, många säger att jag också liknar Elita. Än idag faktiskt :P

2009-01-11 @ 14:55:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits