Äggvita 13 kcal/st

Jag har inte sovit i natt. Jag har inte varit trött, men nu känner jag att det börjar svida i ögonen. Tyvärr är idag den sista dagen på lovet, så från och med imorgon blir det att återgå till vardagen. Trist.

Jag har iaf ätit frukost nu (kom på att jag inte ätit sedan middag igår kl 14) det blev en omelett, två smalmackor och lite juice. Visst ser omeletten äcklig ut! Men den var god iaf, jag gjorde den på 3 st äggvitor, slängde i lite lök, tomat och äpple så den innehåller mindre än 60 kcal. Totalt för frukosten 320 kcal, jag var jättehungrig och nu är jag jättemätt.




Kommentarer:
Postat av: Marie

Jo, har läst det tidigare i din blogg.. Hur mycket vägde du då ungefär? Du kanske inte ställde dig på vågen då men..

Jag har alltid varit kraftig, aldrig jättetjock, men haft ett bmi runt 25.

Det är verkligen så att man får mer uppmärksamhet, bekräftelse, och faktiskt de snyggaste killarnas blickar. Och visst är det en typ av belöning för det man håller på med. Men samitidigt önskar jag att det ar oväsentligt.

Skulle må bra av att koncentrera mig på något annat. Förr höll jag på med hästar och det tog all min tid, efter det blev det ju ett tomrum att fylla.



Mitt stora hål inuti beror ju på att pappa svikit mig och bildat en ny familj där jag inte är välkommen. Det är något som jag måste lära mig acceptera.

Mår oftast bra nu, men det kommer små attacker å det känns som att det inte är värt att leva utan pappa.



Jag har börjat skriva allt mer, kanske kan vara ett tips.

För om jag reflekterar så inser jag vad som påverkar hur jag mår och när jag får mina "attacker".



Hoppas du får en bra "söndag", ute och promenera något?

Här är det riktigt härligt ute.

Kramar M


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits