Hamburgare kl 04.30 tack!

Hej allihopa

Jag vaknade till nu, alldeles för tidigt, typiskt när jag för en gångs skull har möjligheten att sova ut så vaknar jag av mig själv mitt i natten. Jag har knappt sovit på hela helgen, precis som vanligt. I fredags så hade jag en riktig hetsätarkväll, fick i mig hela hamburgermålet och en godispåse under två hetsattacker, men det var så himla skönt. Jag älskar att titta på bilden i förra inlägget, man nästan känner hur hamburgaren luktar, hur den dryper av fett och pommesen skriker -ät mig.

På lördagen gick jag som vanligt ut, träffade en kille som jag har flirtat med i över ett år, en kille som aldrig går ut. Han är så himla rolig och snygg och jag visste att han var intresserad av mig, gemensamma kompisar som skvallrat. Han och jag hånglade på en toalett hemma hos hans kompis och viskade snuskiga saker när vi skulle sova så jag var blev så kåt att jag inte kunde hålla mig. Vi hade lite sex och när vi vaknade så fortsatte vi, behövde få mina tankar bort från den nya. Vi har messat lite idag, men jag är inte intresserad av någonting mer seriöst med honom, han känns mer som en kompis faktiskt. Vi pratade lite om vi har fantiserat om varandra och jag råkade säga att jag inte har tänkt på honom på det sättet (vilket jag egentligen har, men inte sexfantasi, mer en söt flirt) och jag tror att han blev lite besviken. Men jag är kåt som fan på honom nu...

Jag borde sova, men allt jag kan tänka på är hamburgare med pommes


Kommentarer:
Postat av: Fanny

Haha, du är underbar.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits