En het helg

God morgon, har ni haft en bra helg? Min har varit så himla blandad, så jag vet inte om den var bra eller dålig. I fredags var jag ganska rund under fötterna och mådde helt enkelt inte så bra under hela lördagen. Men fredag was the shit. Jag önskar att jag hade kunnat berätta allt för er, men alla i min omgivning vet om det.. Iaf slutade fredagen med kyssar vid östermalmstorgs tunnelbana med söta N, som jag träffade för någon månad sedan.

Jag har inte varit så engagerad över att träffa honom, han har frågat många gånger, men det var i fredags som han växte i mina ögon. Så han kom hit igår. Hit, hit till mig, jag var självklart tvungen att städa som en liten galning, men han kom hit. Vi pratade lite och såg på film. Det var först när han skulle gå som vi kysstes, eller jag kysste honom. Det är faktiskt det enda jag blir osäker på med honom, för han flirtar med mig, säger att "han ska lära mig ett och annat" (haha), frågar när vi ska ses igen, berättar om sig själv, frågar genuint om mig, messar först, ringer, inte bara ligga liksom (som Johan-kanske). Men han har aldrig kysst mig, det är jag som kysst honom. Och jag är så van vid att de kysser mig, jag brukar aldrig behöva försöka. Så det känns så ovant. Men när jag kysser honom så kysser han hetare och drar mig till sig, så det är inte så jag våldför mig på honom, bara så ni vet ;)

Jag ska avvakta och se vad han gör nu
:) Det var dejt nr 3 i veckan, så därför är mina uppdateringar så dåliga. Sorry babes.

Maten då? Jag har skött mig i helgen, förrutom lördag, men nu är det nya-tag-måndag så jag ska vara så sjutk duktig nu!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits