Mmm sallad

Jag har sovit bort hela dagen, jag inbillade mig själv att jag var sjuk och då är det okej att sova. Men jag är inte sjuk, inte i närheten, men undanflykter, det är min grej det. Nu måste jag gå och handla, mitt kylskåp har varit tomt länge nu och jag borde laga mat. Jag har ju ett nyårslöfte att laga mat från grunden minst två gånger i veckan, det går sådär. Men det är så jobbigt! Idag är min mage lite plattare igen, det är säkert alkoholen som gör den svullen.

Gick precis in på min internetbank och fick en glad överraskning, har massa pengar kvar trots storshopping av kläder och skor. Då börjar det klia i fingrarna att handla ännu mer!


Ikväll är jag sugen på sallad, bäst att gå och handla nu innan det är för sent att äta


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits