Jag är bara Elia

God morgon. Jag vet, min uppdatering har varit katastrofal, men jag har varit full och knappt hemma på hur länge som helst. I lördags och igår (söndag) så låg jag och grät och grät, sådant hysteriskt gråtande har jag inte varit med om på länge. Det känns som att allting rasar nu, jag hetsar och kräks massor igen, slutar träffa killar, spenderar alla pengar på alkohol och mat, sminket sitter kvar i dagar och mitt hår är bara vidrigt.

Idag känns det lite bättre i alla fall, jag ska ta mig till gymmet och finna min styrka igen. Jag vet inte vad som har hänt, eller det är nog en kombination av allt. I förra inlägget skrev jag om hur jag inte njuter av stunden för att jag vet att allt kommer att falla. Nu har allt fallit och jag är bara Elia.

Hur börjar man bäst om? Klipper håret, släpar sig till gymmet eller ny strikt diet?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits