Galen helg

Hej allihopa. Jag är helt slut, den här helgen har varit så bra, men det enda jag orkar just nu är att titta på tv, äta och förhoppningsvis duscha. Jag kom hem för någon timme sedan, jag har varit på efterfest. Igår så gick vi ut, jag träffade någon ny som faktiskt är galet grym. Så jag har varit med honom tills, ja, för någon timme sedan. Han ville inte att jag skulle gå hem, men jag ville tillbaka till mitt ana-liv. Som ni säkert har märk så gillar jag att träffa nya killar, de är alltid så glada att få träffa en, de säger att man är galet söt, har fin kropp och kan inte förstå vilken tur de har. Tills jag börjar ställa krav och inte svarar i telefonen, då är jag inte så rolig längre.

Jag lagade mat när jag kom hem, det finns att köpa i frysdisken olika maträtter som bara innehåller ca 100 kcal/100g. Så det blev sallad och kyckling med någon korv och potatis.





Kommentarer:
Postat av: fia

100 kcal/100g låter riktigt najs för att vara en middag.. Sugen på att skriva ut några av dina recept på detta, behöver liksom lite inspiration o tips angående maten ;) kram

2009-02-09 @ 19:10:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits