Jeansstorlek: tjugofemm-tjugosexor

Aaah, vad jag är mätt! Usch för att äta efter 18 egentligen, men vad ska man göra när man vaknar sent ;) Nu känns det som att jag har mat ändå upp i halsen, men ligger ändå "bara" på 880kcal hittills. Om ni minns var mitt mål ibörjan när jag började med hälsovakten att gå ner 7kg till nyårsafton, i verkligheten blir det nog snarare 4 kg, fastän jag följer mina 931kcal/dag. Mina 26:or sitter lösare och lösare, (använder endel 25:or nu också) så jag känner mig inte helt totalt misslyckad.. Bara lite. Det bästa är nog att slippa all hets.. fast jag gruvar mig inför julen, buffeér, choklad, glögg, pepparkakor, mat hela tiden osv. Jag vet att jag kommer att hetsa i jul, mycket.

Jag önskar så att jag slapp vara anonym i min blogg, det skulle vara helt galet grymt att kunna lägga ut bilder, berätta om vardagen, killarna, vännerna, slippa undanhålla saker, slippa dubbelliv och kunna stå upp för att jag vill vara läskigt smal.

Vad skulle ni vilja läsa mer om?




Ekaterina Stafetskis

Kommentarer:
Postat av: jossssssie

kan du inte lägga upp bilder och så, fast klippa bort ansikte och grejer som kan avslöja dig? dt vore kul att få se lite av dig :)



kram.

2009-12-17 @ 23:48:03
Postat av: Vill tyvärr vara anonym

Hej!

Jag var var smal förut och hade ett bmi på 18 nånting, men så i gymnasiet började jag gå upp i vikt, jag brydde mig inte längre och gick upp i vikt, jag fick bulimi istället och gick upp ännu mer i vikt o mådde skitdåligt och nu kan jag inte gå ner, jag har gått upp 9kg på 3år och är egentligen fortfarande normalviktig, jag vet inte riktigt vart jag vill komma... men jag mår bättre när jag är smal, har du nått knep för att inte vara hungrig eller motstå frestelsen att äta... jag har tappat mitt motstånd. Jag vill vara normalviktig, men tappa några kilo i vikt för att må bättre.

2009-12-18 @ 09:50:58
Postat av: Anonym

skriv om vad du äter, frukost mellanmål middag å sånt =)

2009-12-19 @ 00:57:24
Postat av: allie

som de andra sa.. att se bara lite av dig.. vore kul! och att du skriver vad du äter

sen tips om man ska gå på dejt och han vill bjuda på fika el mat vad gör man då?

och julbord med massa onyttigt hur står man emot?

tack för en bra blogg kram

2009-12-19 @ 04:26:29
Postat av: Isa

Hej!

Jag håller med de andra :)

Kram

2009-12-19 @ 21:04:10
Postat av: Inte som andra

Ja det skulle vara intressant att se mer av dig och mer få en bild av den person som skriver, din blogg får mig att kämpa vidare

Postat av: Emma

Hej.

Jag skulle jätte gärna vilja läsa om hur du har gjort för att gå ned i vikt och skriv gärna lite tips. :)

2009-12-30 @ 17:44:15
Postat av: Anonym i Kalmar

Jag skulle vilja se dig få en sund inställning till din kropp och ditt liv. Om allt i ditt liv kretsar kring din vikt och hur du och andra uppfattar dig så har du inte upplevt mycket...eller är det kanske det du har? Har du upplevt negativa saker som skett utanför din kontroll? Är maten och motionen det enda som är "ditt"? Det finns hjälp att få. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du finner det som är viktigt i livet, kärlek...kärlek till livet och till andra människor. Det är det som är viktigt...inte vilken jeansstorlek du har...

2010-01-05 @ 00:10:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits