Kaos

Det har hänt en hel del. De sista 6 veckorna har jag stabilt gått ner i vikt, jag har lyckats bryta den onda cirkeln med hetsätande och kräkande vareviga dag, jag spenderar inte alla dessa tusenlappar på mat som ändå hamnar i toaletten. Visst att jag råkar trilla dit med hetsätningen ibland när jag är ledsen och trasig, men inte alls på samma sätt som jag annars har gjort det sista 1½ åren. Jag hoppas att Mia har ställt sig åt sidan för att ge plats åt någonting så mycket bättre, Ana.

Jag är inte smal, inte smal-smal, jag har mina 26" igen, men det är inte smalt. Jag äter ephedrapiller och hoppas på att gå ner ordentligt innan badsäsongen. Men det har hänt så mycket nu på senare tid och jag känner ett totalt kaos inom mig. Det finns vissa saker som man inte kan rå på och när det händer så känner man sig så hjälplös.. Jag tappar kontrollen och känner mig liten. Så den senaste veckan har jag stortjutit två gånger och har bara viljat somna in, har svårt att se någon mening med att finnas till. Men så kommer det små ljuspunkter i vardagen som ändå gör att lågan tänds igen.. som när främlingar säger att man är vacker eller att man får höra att någon gillar en. Men en glädje i mig själv känner jag bara när jag är smal-smal.

Ett inre kaos

Kommentarer:
Postat av: S

Jag vill i princip alltid somna in, men när jag har perioder med sånna tabletter blir jag ännu mer depp och till slut orkar man nästan inte bry sig om någonting. Det enda jag kan glädjas åt är viktnedgången.

2009-04-26 @ 14:33:28
Postat av: elli

".. som när främlingar säger att man är vacker eller att man får höra att någon gillar en. Men en glädje i mig själv känner jag bara när jag är smal-smal."



låter precis som att jag skulle sagt det själv.



Tycker du att Epherda fungerar? Skulle vara roligt att höra din åsikt eftersom jag inte ens tyckter att efedrin är så pass effektivt som jag vill.

2009-04-26 @ 19:40:17
Postat av: lisen

det är ju för att du är för lite som du blir deppig såklart

2009-04-29 @ 00:45:09
Postat av: Ana

Följ min blogg där jag skriver dagligen om hur jag längtar in i anorexins armar. Det som så många försöker ta sig ur försöker jag ta mig in i. Jag vill bli anorektiker.

Postat av: Sarah

Får jag bara fråga hur lång du är? //kram

2009-09-15 @ 20:40:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits