Make me cry, baby

Jag har en jättejättehemsk söndagsångest. Känns som att jag har slösat bort en hel helg, blivit för full och kännt mig tjock och ful. Jag äcklas av att se mig själv i spegeln idag, jag känner mig inte så som jag ser ut. Och så känner jag mig ensam såklart. D och jag messade imorse, jag trodde att han skulle fråga mig om jag ville komma dit ikväll.. men ingen fråga har jag fått. Jag tror att han fick till det igår..

Såg på Facebook att Den Speciella har skrivit till en gemensam tjejkompis, han gör det bara för att göra mig svartsjuk eftersom jag inte har hört av mig på länge. Åååh, jag orkar verkligen inte "hålla på" och spela det där jäkla spelet. Även om jag tycker om honom jättejättemycket så tror jag inte att det skulle fungera mellan oss, tyvärr. Han kommer bara att såra mig. Vad han inte vet är att han redan har fått mig att gråta många tårar.

Vet ni, det är söndagkväll och medan alla andra äter söndagsmiddag eller myser med varandra i soffan så ligger jag och tittar på Bingolotto, halleluja för mig denna jäkla skitsöndag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits