Give me someting to do


Fortfarande sjukt rastlös, det kanske inte var en så bra ide att somna så tidigt igår. Det kryper i mitt skinn och sedan senaste inlägget har jag städat toaletten, ätit en banan, druckit massa kaffe, kikat på youtube och flamsat runt och sjungit. Nu håller jag på att dö av craving efter en sådan där sallad som man kan köpa på Ica med kyckling och bulgur, ni vet en sådan som man tror är lite nyttig men är rena kaloribomben. Det är nog det värsta som finns, att äta saker som man tror är "säkra", men att man sedan inser att det inte alls var som man trodde. Grytor och såser är exempel, så det äter jag aldrig.

På tal om "säker mat" så var det någon som frågade om min kesella-dipp. Den är superenkel, köp kesella (1%) + valfri dipp, typ OLW eller Estrella, och så geggar man ihop det och doppar morötter och gurka i, man blir tom mätt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits