För full för att sexa

Idag både ser jag hemsk ut och känner mig så fruktansvärd, det ser ut som att jag inte har sovit sedan 90-talet för påsarna under ögonen är inte att leka med. Försöker täcka med smink, men det blir nästan värre. Det var så jäkla nära att jag sjukanmälde mig idag, inte för att jag är sjuk utan för att jag är så trött så trött.

Igår kväll så behagade det inte för kära D att höra av sig, så helt plötsligt så hör ett gammalt.. ja vad han nu är, av sig. Han och jag känner varandra genom ett jobb som jag hade för något år sedan och vi har inte setts på två år. Han har försökt messa mig under åren, men jag tycker väl inte att vi har så mycket gemensamt förrutom att vi har haft sex. En gång. När jag var så jävla full att jag knappt fick av mig mina byxor. Fast, det var ganska kul. Usch.. jag tror det blir hemgång från jobbet i eftermiddag. Gomorrn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits