Ett jättekurr


För en gångs skull är jag pigg. Jag vaknade och tänkte "är det inte morgon snart" och precis då ringde väckarklockan. Så upp ur sängen, kissa, titta på magen i spegeln och sätta på musik. Då hör jag hur min mage kurrar till, ett jättekurr. Det konstiga är att jag hade ingen aning om jag var jättehungrig eller jättemätt, det är lite jobbigt med att ha ED, att man inte kan lita på sin kropp. Men det visade sig vara jättehunger och nu sitter jag med 2 smalmackor och ett glas cola light.

Ikväll är jag bjuden på en hemmafest, egentligen har jag ingen lust att gå dit. Bara sitta och dricka och få i sig en massa onödiga kcal, då kan jag faktiskt vara hemma och göra något annat. Fast.. det skulle vara kul att gå ut.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits