En morot för livet

Morötter finns helt färdiga att äta ex från Ica och McDonalds.

Idag fick jag på mig ett par av mina smaljeans, äntligen! Skitsamma att de satt så tajta att jag inte kunde andas, för de gick på. Jag har precis ätit, är alldeles varm och tror att jag kommer att somna.. Idag har ja fått i mig ca 400 kcal och om jag blir hungrig sen så har jag två av mina favorisnacks hemma. Morötter med kesella-dipp och keso på gurka, låter det tråkigt? Inte lika tråkigt som att se ut som en flodhäst.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

jag gillar din blogg. har läst den ett tag men aldrig kommenterat. ibland glömmer jag bort att titta till den så kommer jag på att jag vill veta hur det går för dig. du är cool på nå sätt, vet du de?

2008-09-27 @ 13:21:52
Postat av: M

Mitt mål är att sluta väga mig och bara känna mig nöjd när jeansen sitter som de ska. Andra dagen jag användt mina nya jeans, som är en storlek mindre än tidigare. 4 storlekar mindre än för två år sedan.



Du, hur får man bilder man lägger upp att hamna bredvid texten? Så att de inte tar upp hela utrymmet?

Jag är världens otekniskaste.



Kramar M

Postat av: Sara

hur gör du kesella-dippen?

2008-09-27 @ 19:02:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits