En axelryckning



Ja, det här var juh en helt bortkastad dag. Gick ner och köpte kaffe, tog med mig den ut på en promenad och kastade bort halva, då kaffet smakade gammal stumpa.

Sedan gick jag och handlade på två olika affärer, för det gör jag jämt. Det finns ingen affär som säljer allt som jag vill ha, så helt i onödan har jag slösat bort över 300:- på en massa skit som ändå hamnar i toaletten.

Jag har inte hört av mig till D, det är min tur, men jag är inge rolig idag. Jag vill bara ligga här och lyssna på Kent och ha ont i huvudet ifred. Än så länge har jag ätit 1 rågrut och ½ jordnötshjärta, ca 175 kcal. Snart blir det 290 kcal till, om jag orkar göra något vettigt idag.

När jag äter som minst så tycker jag att 465 kcal är sjukt sjukt mycket, nu är det en axelryckning.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits