Duktig flicka

Igår åkte jag iväg på stan, mötte upp en bra killkompis och drack litervis med kaffe. Kom fram till att jag behöver något nytt i mitt liv, kärlek, jobb, skola, luft. Jag hade ont i magen och fick max i mig 600 kcal så idag vaknade jag upp plattare än på länge och fick på mig en tight kjol.

Idag har jag försökt att rycka upp mig. För flera månader sedan köpte jag en Vileda (mopp) och idag var första gången den såg dagens ljus, fast det stämmer inte riktigt eftersom den har legat slängd på mitt golv dessa månader och därmed sett mycket av dagens ljus.. Jag känner mig iaf lite duktig, toalettgolver är inte fläckigt längre och jag har säkert bränt 300 kcal på städandet.

Jag vill ha sex. nu.. Lite närhet iaf?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits