Äcklas av honom

Verkligen en jättejobbig dag. Sov med den nya, men hade såklart inte sex. och nu kommer vi aldrig ha det för jag vill inte ha honom. Jag rent utav äcklas av honom nu. Idag har jag bara gråtit och gråtit. Mina ögon är alldeles svullna och jag har inte orkat göra någonting. Det var tredje killen som det "tog slut" med på mindre än 1½ månad, grattis till mig..

Känner mig så ensam så ensam, jag har verkligen inte en enda vän som jag kan ringa när jag är ledsen. Ensammast i världen.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

de tror ja inte du är, ja satt och böla och tyckte synd om mig själv tills ja fatta att ja får göra nått åt de, nu känner ja att jag har mina vänner tillbaks. du säger väll inte till någon att du känner dig ensam,de gör inte andra heller

2008-09-04 @ 14:40:39
Postat av: Anonym

och juste, jag är 18, har aldrig haft ett förhållande eller sex, ja säger inget om att de inte är synd om dig eller snackar som ja skulle känna dig, men man måste iaf kämpa,världen är så jävla lata och negativa mot sig själva

2008-09-04 @ 14:47:49
Postat av: Marie

Jag kan också blir sådär att det tvärvänder, ifall killen inte "gör" tillräckligt, ibland kan jag bara börja störa mig på något löjligt..så destruktivt, vet inte o mdet är samma för dig men...



Du är inte ensam!

Jag saknar också verkligen en väninna att dela allt med.. Någon som vill berätta, och någon som är intresserad av att lyssna på alla mina stora och små händelser...

Kanske mest av allt en kille att dela allting med..men var finns en såndan?

Har läst din blogg och tycker den är intressant, kul att du börjat skriva igen.

Kramar marie


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits