Förlåt mig

Förlåt förlåt förlåt. Jag har inte bloggat på länge, men jag har en ursäkt, en riktigt bra sådan. Jag har hetsat utan dess like (det gills va?) sedan kom folk från frosstaden och hälsade på. Jag önskar att jag kunde förklara hur jäkla mycket jag har städat, gömt undan, kastat, fejat och donat. Allt för att röja undan mina hemska bevis.

Jag hade planerat att jag skulle få "ladda ur" helt innan jag fick besöket, så jag hetsade och kräktes varje dag så att jag skulle kunna hålla mig medan de var här. Det gick ganska bra, tills vi gick ut och åt buffé. Det finns några ställen mitt i centrala Stockholm där man kan äta hur mycket man vill, till ett sådant gick vi. Buffé är nog min värsta fiende, hur mycket ska man äta, vad är normalt, vad äter de andra? Så jag åt, vadå alla äter väl mycket av buffé? Jag åt och åt och när illamåendet kom så gick jag in på toaletten, där det var världens kö, stoppade mina korvfingrar långt ner i halsen och kräktes upp alltihopa. Sedan gick jag ut och åt glass och var så glad och lättad.

Så var inte oroliga, klart jag skulle säga till om jag någonsin har tänkt att sluta blogga. Tack för att ni bryr er.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits