Någon som inte försvinner?


Jag vet att jag är dålig på att uppdatera och att det skulle vara roligt om jag var lite mer aktiv. Men nu är det så att för mig går bloggandet väldigt mycket i perioder, när jag är duktig så bloggar jag mycket, när jag är dålig- lite bloggning. Ja som ni förstår så går det inte så bra för mig just nu. Jag hetsar flera gånger varje dag och jag minns inte ens när jag hade en hetsfri dag senast.. kanske i början av oktober?

Det jag hetsar allra mest ust nu är chips med dipp och Ben & Jerry-glass. B&J är som jag redan har konstaterat rent slöseri på mig, men räddglass som typ GB säljer är så luftig och äcklig att kräkas upp. Chips + dipp är billigt, gott och dricker man vatten till så är det helt okej att få upp igen.

Känner mig mycket mycket ensam just nu. Jag har isolerat mig från mina kompisar på sistone, jag är trött och har inte kul med dem. Jag vil att det ska hända något nytt, en ny kille typ. Massa hett sex. Massa massage och mysiga kvällar under en filt. Någon jag känner att jag kan prata med. Någon nära. Någon som inte försvinner.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag känner dig inte, men blir oerhört berörd av din blogg. Tanken av att tusentals unga tjejer i Sverige svälter sig själva pga orimliga ideal gör mig rädd. Vad är det för värld vi lever i?

2008-11-15 @ 14:31:04
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-25 @ 13:27:13
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Ellie

Hej. Surfade och kom in på din blogg av en slump. Vad jobbigt det låter att kräkas. Blev förskräckt när jag såg att du valde livsmedel efter vad som är skönast att kräkas upp. Jag hade lagt på mig ganska många kilon förra hösten och började träna väldigt mycket, både gym och gympa och slutade äta skitprodukter som chips, godis och mackor. Dessutom tvingade jag ut mig själv på vardagsmotion mest hela tiden. Med stenhård vilja gick jag ned 10 kilo och känner mig nu stark och fast. Jag har ingen aning om hur det är att kräkas upp mat (förutom då jag druckit för mycket sprit och då är det jätteäckligt), men jag hade en tjejkompis som gjorde det på gymnasiet. Fan. Det ska inte behöva vara så. Dämpa din ångest med träning istället? Hitta en träningskompis? Skaffa ett fritidsintresse så att du inte sitter hemma och tänker för mycket. Fundera över dig själv max 15 minuter per dag...sen säger du stopp och bestämmer dig för att tänka på något annat. Väldigt bra tips, jag har använt mig av det i perioder då jag stressat väldigt mycket. Efter femton meinuter kommer man inte på något nytt iaf. Hoppas att du kan sluta kräkas och ha ångest för vikt och annat i framtiden. Mvh Ellie

2008-12-02 @ 09:28:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits