Illamående

Det första jag gjorde när jag vaknade var att ta på mig träningskläder, sminka mig och äta en smalmacka. Efter en smalis och lite kaffe (130 kcal) så åkte jag och tränade. Det är inte likt mig.. men jag var tvungen att få en ordentlig start på mitt nya, kräkfria, smala liv. Nackdelen med dagen är väl att jag har haft ett ständigt illamående i magen, hunger kallas det. Middag åt jag med några kompisar, mest sallad blev det och jag tog precis så mycket så att jag blev mätt. Men mättnaden höll sig inte länge, hur håller jag på att dö av hunger igen. Men jag dricker the och sväljer ner illamåendet och drömmer om den kropp som jag ska få..

Trodde förresten att alla skulle reagera över hur lite jag åt. Först hade jag inte tänkt att äta alls, men efter min träning kunde jag inte motstå..

Ja vad jag är virrig nu, sorry. Förresten, jag har messat med massa ex och sådant idag, dags för en ny kille nu va!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits