Ett kilo belgisk ångest

Igår medan jag väntade på middagen i ugnen (300kcal) så kunde jag inte hålla mig, tryckte i mig chips och choklad (har köpt 1 kg belgisk som också är slöseri på mig). Så middagen hann inte ens bli klar förrän jag hunnit hetsa och kräkas. Tog ut den halvfärdiga "middagen" och somnade kl 18.00. Ibland är hetsandet så påfrestande för kroppen så att jag blir så trött och kan inte hålla mig ifrån den underbara sömnen.

Vaknade upp på kvällskvisten och har valvakat hela natten blandat med mer hets såklart. Nu blir det snart träning, det behövs!

Vet ni- jag har gått ner i vikt. Det är klart att man själv märker en förändring med kroppen, men det är även andra som ser det. Äntligen.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Grattis :)

vad är dit BMI nu? (du behöver inte svara om du inte vill)

2008-11-05 @ 22:19:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits