Vilken ironi

image222

Jag har faktiskt försökt blogga flera gånger, men jag har inte ens kommit in. Typiskt blogg.se! Iaf så har det inte hänt sådär jättemycket. Jag har varit hemma och tittat på tv, ja och pratat i telefon förståss. Och dessutom har jag inte kräkts på tre dagar.

I lördags ringde det en kille till mig, de första minuterna hade jag ingen aning om vem det var, men sedan
kom jag på det. Vi pratade på rätt länge och vill att vi ska träffas, som vanligt är jag inte intresserad, han verkade ganska dryg och pratade om hur mycket han hade renoverat sin lägenhet för och att han vill ha en flickvän att laga mat till. Mat. Mata. Feeder. Vilken skräckis och där skrämde han bort mig. Vilken ironi att han just råkade på mig, bulimiker, pro ana, ed-nos eller vad jag nu är. Nästan roligt :)

Jag gissar på att jag kommer att jag kommer att klara mig ca tre dagar till utan att kräkas. Som en duktig flicka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits