Snörveldag

image225Idag är det en tvätt-och-städ-dag, för jag ska förmodligen få besök och måste städa bort alla ED-bevis. Ni vet, gamla snickersförpackningar, kaksmulor, kräkrester, diet-sopprecept, thinspo osv.. Dessutom är jag, som alla andra just nu, förkyld. Egentligen skulle jag bara vilja krypa ner under täcket och sova.

Jag åt precis dagens måltid, det är min nya favoriträtt och består av sallad, gurka, tomat, rödlök, kyckling, 3% salladsdressing och om man tycker om så får man lite kidneyönor och 10% fetaost (men det höjer kcal-intaget ganska mycket). Superlite kalorier, gott och mättande. Det räcker att äta under en hel dag.



Kommentarer:
Postat av: Josefine

Du är en bra inspiration! Ville bara säga det :)

2008-05-14 @ 18:32:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits