Ont i foten

image235
Jag tog en långpromenad tidigare idag, i slutet av promenaden så fick jag jätteont under min ena fot. Jag trodde att jag hade fått en sticka in i foten, men nu när jag skulle se om det verkligen var en sticka så såg jag att det mer var en bubbla. Så jag hade fått ett sådant skavsår som fylls med vätska. Jag stack hål på den med en nål och ut rann äcklet. Hoppas bara att jag kan ta en promenad igen om någon timme.

För er som har saknat min "dagens intag" så kan jag berätta att de senaste dagarna har sett väldigt lika ut. Jag har promenerat mycket och varit duktig med maten. Dagarna har ungefär sett ut såhär:

1 smalmacka 50 kcal
promenad 40 min (-200 kcal)
kycklingsallad 200 kcal
promenad 1 timme (-300 kcal)
något litet ca 100 kcal (ex kex eller isglass)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits