Kändisarnas hemliga trix

image227
Godmorgon, eller för min del, godnatt. Som vanligt har jag suttit på
the skinny website, där de som vanligt berättar om kändisarnas små hemliga knep att hålla sig smala.

Kirstin Davis bär en speciell Walk Vest som hjälper till att bränna extra mycket kalorier när hon tränar.
Angelina Jolie dricker två koppar grönt the varje dag.
Julia Roberts äter på ljusblåa tallrikar som sägs dämpa aptiten mest av alla färger.
Jennifer Hudson går ner i vikt med high protein/low fat-diet då man dricker många glas lingondricka varje dag.
Uma Thurman säger att stickning håller hennes händer upptagna och då borta från kakburken.

Ut och sticka och drick lingondricka

Kommentarer:
Postat av: Only

Haha koolt! Skulle inte förvåna mig alls om deras trick funkar! Jag har tänkt på att köpa vikter till fötterna som finns på ICA Maxi.. Should do the trick istället för västen^^


Du kan bara du vill!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits