Frossar-Elia

Igår somnade jag ganska tidigt. Allt blev för mycket.. allt på en gång. Har drömt så konstiga drömmar, men som alltid så är de inte så roliga att läsa, så ni slipper ;) Igår när jag åt lunch på jobbet så kände jag mig så besvärad. Jag hade lagat till lite lax, men hur jag äter när jag är ensam jämfört med om jag äter inför folk är så olika. Hemma så vräker jag i mig salladen, jag försöker att ta det lugnt och har blivit bättre på det, men jag är inte alls lika lugn som när jag äter framför folk. En tugga här och en tugga där. Det positiva är att man blir mätt snabbare när man är lugn. Men det är ganska svårt att säga till frossar-Elia när hon är i tagen.

Kommentarer:
Postat av: sanna

Nu är det snart slut på min tävling om diesel byxorna

vill du vara med så passa på nu :)

ha en bra dag


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits