Dagens intag; 500 kcal

Usch, jag är fortfarande vaken. Jag sitter och nyser och gnuggar min i ögonen som svider värre än tusen nålar. Det allra allra värsta är att jag ska gå upp om 2½ timme, upp och jobba. Tänk om jag kunde sjukskriva mig.. vilken dröm det hade varit. Aja sådant gör inte jag, jag försöker inbilla mig att jag inte behöver sådant som andra människor gör, typ mat, sömn, vara sjukskriven när man är sjuk.. ja ni vet the shit. Dagens då:

kycklingsallad 300 kcal
kex 200 kcal
____________
Summa: 500 kcal

Prommat i ca 1½ timme + städat, aja ca -450 kcal

Kommentarer:
Postat av: Maria Vuitton

hur mkt väger du nuförtiden.. det var ett tag sen man var inne på din blogg!

2008-05-15 @ 03:59:36
Postat av: h-a

låter MER som att du är pollenallergisk?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits