Träna och kräkas


image213Jobbat som vanligt. Jag hade inte tänkt jobba, men så fick jag ett erbjudande som var svårt att motstå, dessutom var det en grej på jobbet som jag hade ansvaret för som skulle vara så det var bara att pallra sig dit. Men det var en helt okej dag, en ny kille som inte jobbar på min avdelning flirtade med mig, eller snarare raggade stenhårt. Han följde mig runt under dagen och sa att han gärna ville komma hem till mig. Sedan försökte han känna på.. vissa intima kroppsdelar. Helt sjukt!

Efter jobbet så hade jag tänkt att träna. Men eftersom jag föredrar att träna lite senare på kvällen, då det inte är så mycket folk, så hade jag lite tid över när jag kom hem. Och då komrastlösheten över mig. Så jag åt. Åt, åt och åt. Och sedan kräktes jag upp alltihopa + det jag hade ätit till lunch typ fyra timmar tidigare. Så då blev jag lugn som jag alltid blir. Men när jag väl stod på löpbandet så trodde jag att jag skulle kräkas igen. Usch vad jag mådde illa, men brände iaf ca 350 kcal. Tänk att jag vågar mig till gymet nu, är ni inte stolta!?


Kommentarer:
Postat av: Sara

Snälla lilla vän, sök hjälp innan du tar livet av dig själv.

2008-03-19 @ 16:55:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits