Comeback for Elia her self!?

image210Efter att under flera dagar ha festat sönder min hjärna så börjar jag komma tillbaka. Sakta sakta går det, men matintaget är mycket mer begränsat nu jämfört med för en vecka sedan. Var stolta ;)

Jag var just ute på en promenad, just innan jag gick så stoppade jag i mig några godisbitar, men under promenixen så tog ångesten över och jag gick in i en liten skogsdunge och kräktes. Sedan sprang jag därifrån och promenerade en timme.

Fy fan vad kallt det var ute, vart är min vår?

Nä, nu blir det lite pepsi max och snart sängen, det är en lång dag imorgon. Jag är grym på jobbet, bara så ni vet ;) puss

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag tror du är grym på allt! Bara du vill så kan du allt, ta hand om dig tjejen.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits