Jag som är så..

Det är verkligen supersupervarmt. Jag duschade, åt lite kyckling och gick ut på en promenad i två timmar. Den sträckan som jag gick brukar verkligen inte ta två timmar, men hela jag går på slow motion när det är som i Sahara. I slutet av prommisen så gick jag och handlade lite proteiner och en sprite zero. När jag vilade mina stackars fötter och drack lite sprite så kom det två gummor som mötte varandra, de båda var väldigt smala för att vara gummor. Gummor brukar juh alltid vara lite småkraftiga, men inte dessa. Så jag började fundera på om jag också kommer att bli en smasmal liten gumma, eller om min ED kommer att "gå över" när jag får barn och så. Det finns typ ingen jättesmal i min släkt när jag tänker efter.. jag hör nog till de smalaste.. sjukt! Jag som är så.. fet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits